Doprava a platba
Platební podmínky
K platbě přijímáme platební karty: VISA Inc, MasterCard World Wide, MIR. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
Chcete-li zaplatit zboží kreditní kartou při zadávání objednávky v internetovém obchodě, vyberte způsob platby kreditní kartou.
Při platbě kreditní kartou je platba zpracovávána na autorizační stránce banky, kde musíte zadat údaje o své bankovní kartě.
- typ karty;
- číslo karty;
- doba platnosti karty (uvedená na přední straně karty)
- Jméno držitele karty (latinkou přesně tak, jak je uvedeno na kartě)
- CVC2 / CVV2 kód
Pokud je vaše karta připojena ke službě 3D-Secure, budete automaticky přesměrováni na stránku banky, která kartu vydala pro ověření. Informace o pravidlech a metodách další identifikace získáte u banky, která vám bankovní kartu vydala.
Zabezpečení zpracování internetových plateb prostřednictvím platební brány banky je zaručeno mezinárodním bezpečnostním certifikátem PCI DSS. Informace jsou přenášeny pomocí technologie šifrování SSL. Tyto informace nejsou k dispozici neoprávněným osobám.
Doprava
Standardní doprava do celé EU ZDARMA!
Zasíláme prostřednictvím Ruské pošty,která spolupracuje s Českou poštou. Jde o nákup a dovoz zboží mimo země EU (RF, Čína, USA, Kanada, Austrálie atd.)Proto na zboží může být vyměřeno DPH a CLO. Vše je účtováno v oficiální měně daného státu.Info zde: www.celnisprava.cz
Co nás při nákupu tedy čeká co je potřeba úřadům předložit?
a) Česká pošta Vás bude sama kontaktovat prostřednictvím e-mailu, nebo písemně, zašle dokumenty a plnou moc, s návrhem aby Vás mohla zastupovat v celním řízení. Plnou moc tedy vyplníte a odešlete emailem nebo poštou.
b) Česká pošta na základě plné moci vám zašle e-mail oznámení o uložení zásilky ze zahraničí automatický formulář avízo, který stačí jednoduše vyplnit ve 3 krocích. Oznámení obsahuje podací a skladové číslo; stav zásilky můžete sledovat až k vám domů.
c) Plná moc je časově neomezená stačí vyplnit pouze jednou a je platná pro všechny nákupy (to znamená, že kdo už v minulosti nakupoval mimo EU se ho bod (a) netýká)
Vrácení zboží
- Kupující má právo zboží odmítnout, kdykoli před jeho předáním a po předání zboží - do 10 dnů.
- Vrácení zboží je možné, pokud je zachován jeho původní vzhled, spotřebitelské vlastnosti, jakož i doklad potvrzující skutečnost a podmínky nákupu konkrétního zboží.
- Kupující nemá právo odmítnout zboží dobré kvality s individuálně definovanými vlastnostmi, pokud určené zboží může použít výhradně osoba, která zboží kupuje.
- Odmítne-li kupující zboží, musí mu prodávající vrátit částku zaplacenou kupujícím na základě smlouvy, s výjimkou nákladů prodávajícího na dopravu vráceného zboží od kupujícího, nejpozději do 10 dnů ode dne, kdy kupující podal odpovídající požadavek.